Tänään taas perus-Lohja-setti. Ensin tottiksia ja sitten puruja. Tottiksessa otettiin ihan uus asia. Oon tuota seuraamista miettinyt pääni puhki miten lähtisin sitä viemään pallon kans eteenpäin ja kaikki mun hyvät ideat on aina kussut siihen et poika hötkyilee liikaa eikä oo oikealla alueella, et mitään oppimista pääsis tapahtuun. Kotona ollaan treenattu ruoka-kupin kans ja tänään siirrettiin sama homma kentälle. Uljas yllätti siinä mielessä positiivisesti et nyt maistu ruokakin kentällä. Otettiin siis kuppi kentälle ja sit hommiin. Sen verta uus asia kuitenkin oli, et en voinut ilman imutusta seurauttaa, se oli vielä toistaiseksi liian vaikeaa. Mut vaikka tää olikin vähän paluu reippaasti taaksepäin, niin silti tää on nyt mun mielestä se juttu, miten lähtään tiivistä seuraamista rakentaan. Kunhan se tuon oppii, niin otetaan siihen sit pallot nostamaan fiilis kattoon. Lopuksi leikittiinkin sitten palloilla et sai poika purkaa uuden oppimisen tuomat paineet johonkin tuttuun ja turvalliseen.

 

Puruissa sitten Uljas olikin tänään viime kertaista parempi. Haukku nyt todella hyvin ja oli muutenkin aktiivinen. Vauhtia alkaa olemaan hypyissä ja liikkeissä jo ihan kivasti, ainoo vaan et liike ei kerkee suuhun saakka... Puruotteet on alkanut elämään nyt viime treeneissä mun makuun vähän turhan paljon. Oonkin tässä nyt pari viimeistä kertaa miettinyt pitäisikö se tuo poika laittaa vähäksi aikaa kasvamaan ja palata asiaan jonkun tovin kuluttua. No, seurataan tilannetta nyt vielä. Ainakin Uljas saa torstaina taukoa ku mä joudun edustaan töissä.