Rasti kalenteriin ihmiset, Uljas on nyt MIES! Se on saanut treeneissä ekaa kertaa hihhaa...

 

Mut ekahan meillä oli tottikset. Uljaksesta näki et ollaan velttoiltu tän mun sairastamisen takia. Pojalla oli kamalasti energiaa mikä tietenkin on hyvä asia. Poika jopa sai pallosta ilmasia koppeja ku minä olin niin hidas... Leikkimisen lomassa Uljakselle ammuttiin, sillon ei reagoinut mitenkään laukauksiin, ei ees huomannut. Seuratessa katse herpaantu, laukaus kuulosti vissiin Uljaksesta ihan piiskan iskulta. Mut joo, muuten tehtiin luoksetuloja ja olin niihin tyytyväinen. Poika oli tosi tiivis ja suora. Pari sivulle siirtymää myöskin ja ne oli sen verta nopeita tänään et en jääny hieroon. Kaiken kaikkiin hyvä setti.

 

Ja sitten purut.... Voi purut! Voi pojat!! Uljas oli niiiiiiiiiin hyvä!! Nyt haukku kyllä ihan oikeella alueella ja oikeeta asiaa. Hyvä ku sain pojan pidettyä kiinni. Tuli sen verta räkästä haukkua. En oo vielä kuullut Uljakselta tuommosta haukkua tuommosessa mielentilassa. Eka puru tyynyyn ja sitten vaihtu laji, Uljas sai hihan! Poika ei ookkaan sitä nähnyt sen jälkeen ku se ostettiin. Eka kerralla vähä ensin arpo siihen puremista, mut päätti sit et tähänhän voi ihan kunnolla torpata ja sen jälkeen se alkokin puremaan. Uljaksellahan on Gappayn kisahiha ja näin uuden karheena se on sen verta kova et sitä kans saa purra... En oo kertaakaan huomannut Uljaksen kanavoidessa et se ois noin tosissaan tyynyyn purrut. Hyvä ettei posket revennyt ku se oli niin kiinni siinä tumpussa. Minun pieni! Loppuun vielä hypyt kuitenkin tyynyyn. Vedettiin aika pitkä reeni sitten loppujen lopuksi, ei oo vielä kertaakaan noin pitkää settiä tehty mut hyvähän se on joskus vähä enemmän kokeilla.

 

Keijokin tuumas Uljaksen hiha-esityksen jälkeen et enää ei oo pojalla paluuta... Jos nyt kumminki eka vähä ajetaan sisään tuota hihaa niin pääsee kunnolla tunnelmaan...

 

Olin kyllä niin tyytyväinen pojan esitykseen! Voi ettien että! Näiden päivien takia sitä ihminen treenaa!